PROMOVISANA NOVA KNJIGA ŽIVKA POPOVA

Kultura

U utorak, 19. novembra u Biblioteci ,,Gligorije Vozarović” održana je promocija knjige ,,Sremska Mitrovica u monografijama i zapisima” autora mr Živka Popova. Promocija je održana u organizaciji Biblioteke ,,Gligorije Vozarović” i Istorijskog arhiva ,,Srem”.
U knjizi je prikazan kratki pristup za preko šezdeset monografija.

– Skoro sve monografije nastale su tokom XX veka, da budemo još određeniji u drugoj polovini XX veka. Ta posleratna atmosfera ispunjavala je sve oblasti društvenog i privrednog života što je vidljivo u velikom broju monografija.To potvrđuju monografije ,,Sremska Mitrovica 1959”, Mitrovica 1969”. Kao i one koje se odnose na Bolnicu, na Gimnaziju, na Drvni kombinat, na ,Istorijski arhiv Srem”, na Zavod za zaštitu spomenika kulture, na razvoj sporta…Autori ovih monografija su brojni doktori nauka, univerzitetski profesori, akademici, vrhunski novinari, izvrsni poznavaoci istorije grada koji su, podstaknuti svojim intimnim interesovanjima za prošlost grada ili vođeni svojim istraživačkim instiktom, tragali za još neistraženim pojedinostima koje grad u svojoj višemilenijumskoj istoriji krije – sve je to istovremeno i potvrda veličine i značaja Sremske Mitrovice, ali i svih onih koji su stvarali takvu Mitrovicu – stoji u tekstu koji je preuzet iz knjige ,,Sremska Mitrovica u monografijama i zapisima”.

U programu učestvovali: dr prof Nenad Lemajić, recenzent, dr Slađana Milenković, recenzent, Siniša Korica, kolumnista Sremskih novina
mr Živko Popov, autor, Ljiljana Janković, Biljana Sremčić, Hajrudin Durmanović, gitara, Stanislava Vortić, vokal, Aleksandar Ciganović, vokal
i Moravka Todić, moderator.